• SILKY BEAUTY SZÉPSÉGSZALON

Általános Szerződési Feltételek

 

1.    Általános adatok
Vállalkozó neve: Dobó Zsanett e.v.
Vállalkozói márka neve: SILKY BEAUTY
Székhely: 1135 Budapest, Jász utca 47.
Szolgáltatás teljesítésének helye: 1135 Budapest, Jász utca 47.
Nyilvántartási szám: 30531883
Adószám: 65994566-1-41
Központi telefonszám: +36303999110
Központi e-mail cím:    info@silkybeauty.hu
Szolgáltató internetcíme: https://silkybeauty.hu/

-    a továbbiakban, mint „SILKY BEAUTY” vagy „Szolgáltató”


2.    Az általános szerződési feltételek tárgyi hatálya

Jelen ÁSZF a SILKY BEAUTY által nyújtott minden szolgáltatásra kiterjed.

Jelen ÁSZF a fenti Szolgáltatásokkal kapcsolatban a Felek jogait és kötelezettségeit szabályozza.

Az egyes Szolgáltatások vonatkozásában a jelen ÁSZF rendelkezései minden esetben alkalmazandóak, amennyiben azok a Szolgáltatás jellegéből adódóan az adott Szolgáltatásra értelmezhetőek.

2.1     Az ÁSZF-ben, a Megrendelésben és ahhoz kapcsolódó módosítás(ok)ban és egyéb nyilatkozatokban használt egyes fogalmak meghatározása

Árlista: a SILKY BEAUTY által egyoldalúan megállapított és közzétett a Szolgáltatásért a SILKY BEAUTY-t illető ellenérték.

Beérkezési határidő: az a nap amikor a pénzösszeget a kedvezményezett fizetési számláján jóváírják.

Bérlet: Olyan Szolgáltatási Szerződés, melyben a Megrendelő a SILKY BEAUTY-val előre meghatározott alkalmakra vonatkozó kezelésekre állapodik meg, és az összes kezelés árát egy összegben fizeti meg / több megrendelt szolgáltatásról kiállított igazolás mely alapján a Megrendelő a szolgáltatást előre egyeztetett időpontban igénybe tud venni, azzal, hogy a több alkalomra megrendelt szolgáltatások ellenértékét előre megfizette.

Díjreklamáció: olyan, a Megrendelő által a SILKY BEAUTY-nál előterjesztett Panasz, amely a SILKY BEAUTY által felszámított díj összegének vitatásával kapcsolatos.

Egyedi szolgáltatási szerződés: az elfogadott megrendeléssel létrejött különös szerződési feltételek;

Elektronikus úton kötött szerződés: az elektronikus úton (különösen elektronikus levél útján) kötött Szolgáltatási szerződés.

Felek: a SILKY BEAUTY, a Megrendelő és a Szolgáltatást Igénybevevő.

Igény: az Megrendelő által a Szolgáltatás igénybevételére vonatkozóan a SILKY BEAUTY-nál előterjesztett megrendelés.
Igénylő: az a természetes vagy jogi személy, aki Szolgáltatás igénybevételére vonatkozóan Megrendelést terjeszt elő a SILKY BEAUTY-nál.

Megrendelő: olyan természetes vagy jogi személy, aki vagy amely a SILKY BEAUTY-val Szolgáltatási szerződést kötött.

Panasz: az igénybe vett szolgáltatás nyújtásával összefüggésben a Megrendelő által tett olyan bejelentés, amely az Megrendelőt érintő egyéni jogsérelem vagy érdeksérelem megszüntetésére irányul beleértve a Díjreklamációt is.

Szolgáltatás: szerződés alapján a SILKY BEAUTY által a Megrendelőnek az ÁSZF alapján nyújtott szolgáltatása;

Szolgáltatás Igénybevevő: az a természetes személy, aki felé a Szolgáltatási szerződés alapján a SILKY BEAUTY-nak a szolgáltatást teljesíteni kell;

Szolgáltatási szerződés: az Szolgáltatás nyújtásáról egyrészről a SILKY BEAUTY, másrészről az Megrendelő, illetve az Megrendelői szolgáltatást igénylő más felhasználó között létrejött szerződés, amely jelen Általános Szerződési Feltételekből, a megrendelésből ill. annak elfogadásából, az Árlistából és egyéb díjmegállapodásokból áll.

3.    Szolgáltatások megrendelése és megrendelés módosításával kapcsolatos általános szabályok

Megrendelő a szolgáltatást Megrendelheti szóban, írásban, elektronikus úton.

Megrendelő által szóban megrendelt Szolgáltatás a SILKY BEAUTY által történt szóbeli elfogadásával nyomban létrejön a Szolgáltatási Szerződés.

A Megrendelő által írásban ill. elektronikus úton megrendelt Szolgáltatás, a Megrendelés SILKY BEAUTY által ugyanolyan formában megküldött elfogadásával jön létre.

A Szolgáltatási Szerződés megkötésekor, egyebekben az első kezelést megelőzően Megrendelő köteles ún. Anamnézislapot kitölteni, amelyben meghatározásra kerül, hogy melyik szolgáltatást kívánja Megrendelő ígénybevenni, ill. nyilatkozik a szolgáltatás eredményes nyújtása érdekében a releváns egészségügyi adatairól.

Általános elvként a megrendelés módosítása csak akkor lehetséges, ha azt a SILKY BEAUTY még nem fogadta el. Az ilyen változtatásokat ugyanolyan formában kell kérni, mint ahogy a Megrendelés megtörtént és azt az SILKY BEAUTY-nak jóvá kell hagynia, ellenkező esetben a kért módosítások nem lesznek érvényesek.


4.    Egyes szolgáltatásokra vonatkozó rendelkezések

4.1     Végleges szőrtelenítés

4.1.1    Tájékoztatás a végleges szőrtelenítés menetéről

A szalonunkban alkalmazott, Magyarországon csak nálunk elérhető, egyedülálló Alma Soprano Ice Titanium 3D lézeres szőrtelenítés hatékonysága már az első alkalommal is rendkívül látványos. A fájdalommentes eljárás során a megtisztított bőrfelületre először vékony rétegben antiallergén kontaktzselét viszünk fel, majd három különböző hullámhosszon dolgozó lézerrel iktatjuk ki a szőrtüszők működését.

A lézeres szőrtelenítés legnagyobb előnye, hogy specifikusan a kérdéses területen fejti ki erejét. Az eljárás során a pigment a lézer által generált hőenergiát a szőrszálon keresztül a tüszőbe juttatja, egyszer és mindenkorra ellehetetlenítve annak funkcióit. Ez az oka annak, hogy a kezelést követő 10-14. napon a kliensek rendszerint szőrhullást tapasztalnak, mely a folyamat természetes velejárója.

Bár általában már az első kezelés 60 %-os hatékonysággal távolítja el a zavaró szőrszálakat, minden esetben érdemes részt venned az előreláthatólag 6-8, ritkább esetekben -főleg világos bőr- és szőrszín esetén- 10 alkalmas kezeléssorozaton. Azért javasoljuk a többszöri, négy- hat hetenként megvalósuló Alma Soprano Ice Titanium szőrtelenítő gépes kezelést, mert a szőrszálak növekedési fázisai eltérhetnek. Mindig vannak alvó szőrszálak, melyekre az eljárás jellegéből adódóan nem tud hatni, hiszen nincsenek pigmentek, melyekhez a lézer kapcsolódni tudna.

Fentiekre tekintettel a SILKY BEAUTY nem vállal felelősséget azért, hogy a kezeléssorozat végén a Megrendelést igénybe vevő a megrendelt és kezelt területen a szőrtelenítés véglegessé válik, emiatt a SILKY BEAUTY a kezelés ellenértékét nem fizeti vissza, illetve kártérítési felelősséggel nem tartozik figyelemmel arra is, hogy a Szolgáltatási szerződés nem eredménykötelem.

4.1.2    Tájékoztatás arról, hogy milyen területeken alkalmazható a végleges szőrtelenítés

Az általunk alkalmazott lézeres szőrtelenítőgép Ice Titanium kezelőfejéhez tetszőleges méretű szőrtelenítőfejet tudunk csatlakoztatni, ebből kifolyólag garantáltan fájdalommentesen tudjuk eltávolítani a nemkívánatos szőrszálakat a test bármely pontjáról. Nem okoznak gondot az orr, vagy a fül zavaró szőrszálai, de a hát, a váll, a lábak vagy az intim területek kezelése is könnyen, gyorsan és soha nem látott hatékonysággal történik.

4.1.3    Tájékoztatás arról. hogy mikor alkalmazható a végleges szőrtelenítés?

A lézeres szőrtelenítés új generációja már az év bármely időszakában, így akár nyáron, is alkalmazható. Igaz ugyan, hogy minél sötétebb színű a szőrszál, annál könnyebben megy végbe a folyamat. A kezelés menstruáció alatt is könnyedén és fájdalommentesen elvégezhető.

Kevesen tudják, de a végleges szőrtelenítés esetében kiemelten fontos az időfaktor, ugyanis, ha a szőrszálak őszülni kezdenek és veszítenek pigmenttartalmukból, a kezelés már nem alkalmazható, erre tekintettel SILKY BEAUTY nem vállal felelősséget azért, hogy a kezeléssorozat végén a Megrendelést igénybe vevő a megrendelt és kezelt területen a szőrtelenítés véglegessé válik, emiatt a SILKY BEAUTY a kezelés ellenértékét nem fizeti vissza illetve kártérítési felelősséggel nem tartozik figyelemmel arra is, hogy a Szolgáltatási szerződés nem eredménykötelem.

4.1.4    Tájékoztatás a végleges szőrtelenítés menetéről férfiak esetében

A végleges szőrtelenítés eljárás metódusa férfiak esetében megegyezik a nőknél alkalmazott gyakorlattal. Fontos tudnod azonban, hogy a szőrnövekedés ritmusa teljesen egyéni és férfiaknál általában gyorsabb folyamat. Ezért arra kérünk, hogy a kezelés megkezdése előtt 6-12 órával végezz alapos szőrtelenítést a célterületen borotvával, majd tiszta, kemikáliáktól mentes bőrfelülettel érkezz a stúdióba! (A kezeléshez ideális szőrhossz 1-2 mm.)

A szalonban antiallergén kontaktzselét viszünk fel a kezelési területre, majd a garantáltan fájdalommentes Alma Soprano Ice Titanium 3D fejjel alig néhány perc alatt szőrtelenítjük a kiválasztott testrészeket. Eközben kényelmes kezelőszékünk és klimatizált helyiségünk mindvégig teljes relaxációs élményt biztosít számodra.

A végleges szőrtelenítés elvégzésére férfiak esetében kizáró okot jelentenek az őszülő szőrszálak, a cukorbetegség és egyes rendkívül ritka hormonális megbetegedések, erre tekintettel az ilyen tulajdonságokkal rendelkező férfiak esetében ellenjavalt a kezelés, melyre tekintettel SILKY BEAUTY nem vállal felelősséget azért, hogy a kezeléssorozat végén a Megrendelést igénybe vevő a megrendelt és kezelt területen a szőrtelenítés véglegessé válik, emiatt a SILKY BEAUTY a kezelés ellenértékét nem fizeti vissza illetve kártérítési felelősséggel nem tartozik figyelemmel arra is, hogy a Szolgáltatási szerződés nem eredménykötelem.

4.1.5    Ránctalanító kezelés

Egy másik terület, ahol bevethetjük a technológia vívmányait az arckezelés. Ki ne vágyna arra, hogy bőre fiatalosabb, feszesebb legyen? Sajnos az idő előrehaladtával bőrünk veszít teltségéből és rugalmasságából, megjelennek a ráncok, de az Alma Laser NIR technológiája segít ebben. A gyengéd bőrfiatalítás ezért az egyik legkeresettebb esztétikai kezelés. Feszesíti a bőrt és simítja a ráncokat, agresszív beavatkozás nélkül. Az Alma bőrfiatalító kezelései fiatal bőrt ad vissza, egyenletesebb, fiatalabb, egészségesebb arcbőrrel biztosítva a természetes szépségét.

Mi az oka, hogy bőrünk veszít feszességéből?
•    Kor és genetikai tényezők
•    Túl erős kitettség napfénynek, ultraibolya sugárzásnak
•    Dohányzás
•    Környezeti tényezők, úgy, mint szennyezett levegő

Miben segíthet az arckezelés a NIR technológiával?
•    Stimulálja a kollagéntermelést
•    Segíti a bőrfeszesítést

Mikor nem javasolt a kezelés?
•    Terhesség és szoptatás alatt
•    Daganatos betegségek, elsősorban bőrrák esetén
•    Fényérzékeny gyógyszerek szedése esetén
•    Herpesz esetén

Hány kezelésre lehet szükség?
Egyéntől függően átlagosan 4-6 kezelésre lehet szükség. Az egyes kezelések között 2-3 hét szünetet tartunk. A kezelés folyamán kerülni kell a közvetlen napfényt.
A SILKY BEAUTY nem vállal felelősséget azért, hogy a kezeléssorozat végén a Megrendelést igénybe vevő a megrendelt és kezelt területen a ránctalanítás eredményessé és/vagy véglegessé válik, emiatt a SILKY BEAUTY a kezelés ellenértékét nem fizeti vissza, illetve kártérítési felelősséggel nem tartozik figyelemmel arra is, hogy a Szolgáltatási szerződés nem eredménykötelem.


5.    Fizetési feltételek

Az Szolgáltatások igénybevételéért a Megrendelő az Árlistában, illetve az Egyedi Szolgáltatási szerződésben meghatározott szabályok alapján felszámított díjakat köteles megfizetni. Az Szolgáltatás díjának megfizetéséért a Megrendelő a felelős, függetlenül a Szolgáltatás tényleges igénybe vevőjének személyétől.
Az Árlistában feltüntetett díjak az áfa-t tartalmazzák.

A SILKY BEAUTY minden esetben HUF pénznemben állítja ki a számlát, melyet megrendelőnek is HUF pénznemben kell teljesítenie, kivéve, ha a Megrendelő és a SILKY BEAUTY ettől az Egyedi szolgáltatási szerződésben el nem tér.

A SILKY BEAUTY a Megrendelőnek a Szolgáltatás teljesítésekor/Szolgáltatás teljesítését megelőzően számlát vagy nyugtát bocsát ki és a Megrendelő azt a megkapott számlában feltüntetett határidőben/nyugta esetében nyomban megfizeti.

A SILKY BEAUTY által kiállított számlát csak kifejezett írásbeli egyedi megállapodás alapján jogosult Megrendelő utólag, átutalással kifizetni. Utólagos díjfizetésre vonatkozó ajánlatot SILKY BEAUTY jelen ÁSZF alapján jogosult elfogadni, azonban annak elutasítását SILKY BEAUTY nem köteles indokolni.

A SILKY BEAUTY által kiállított számla, a számlában feltüntetett napon, személyes átadás esetén azonnal esedékes. A számla akkor minősül kiegyenlítettnek, amikor azt SILKY BEAUTY készpénzben átvette, vagy a SILKY BEAUTY számláján az jóváírásra került.

Ha a Megrendelő fizetési kötelezettségének határidőben nem tesz eleget, abban az esetben egyrészről SILKY BEAUTY jogosult fizetési felszólítása a követelés elévülését megszakítja, másrészről a Megrendelő fizetési késedelme esetére a fizetési kötelezettsége teljesítéséig köteles a SILKY BEAUTY-nak késedelmi kamatot fizetni. A késedelmi kamat mértéke a késedelemmel érintett naptári félév első napján érvényes MNB forint alapkamat – függetlenül a tartozás pénznemétől - nyolc százalékponttal növelt értéke. A kamat számításakor a késedelemmel érintett naptári félév első napján érvényes jegybanki alapkamat irányadó az adott naptári félév teljes idejére. A SILKY BEAUTY jogosult lejárt számlatartozás esetén az általa megbízott követeléskezelő társaság részére a Megrendelő adatait jogos követelése behajtása céljából átadni, továbbá a követeléskezelő társaság eljárásának adminisztrációs költségét behajtási költség jogcímén a Megrendelőre áthárítani, ezenfelül a követelés összegének 15 % mértékű követeléskezelési díjat felszámítani.

A SILKY BEAUTY az általa hibásan felszámított és a Megrendelő által megfizetett díjat a Megrendelőnek késedelmi kamat fizetési kötelezettség nélkül jóváírja a Megrendelő következő számláján, vagy külön kérésre azt visszautalja a Megrendelőnek.

Amennyiben a Megrendelő határozott idejű Szolgáltatási Szerződésben SILKY BEAUTY-val előre meghatározott alkalmakra vonatkozó kezelésekre, mint szolgáltatásra kötött szerződést („Bérlet”) és azt a meghatározott alkalmak lejárta előtt Megrendelő felmondja vagy olyan más okból szűnik meg, amely a Megrendelő érdekkörében merül föl, a SILKY BEAUTY jogosult az Egyedi Szolgáltatási Szerződésben adott kedvezményt utólagosan visszavonni és az elvégzett Szolgáltatást az Árlista szerint kiszámlázni.

A Bérlet felhasználási ideje 6 alkalmas bérletnél 12 hónap, 8 alkalmas bérletnél 16 hónap, 10 alkalmas bérletnél 20 hónap. A Bérleten fennmaradt alkalmak a felhasználási idő után nem felhasználhatók és Megrendelő a fel nem használt alkalmakra nem jogosult pénzvisszafizetésre tekintettel a mennyiségi kedvezményre. A kezelés alatti várandóság esetén a bérlet felhasználási ideje a szülést követően 1 év.

Bérlet alapján történő szolgáltatásnyújtás esetén, amennyiben a Megrendelő az előre egyeztetett időpontú kezelést a kezelés előtt kevesebb, mint 24 órával mondja le, akkor köteles a kezelés ellenértékének 50%-át megfizetni, abban az esetben ha a Megrendelő a kezelést nem mondja le, de a kezelésen nem jelenik meg abban az esetben Megrendelő köteles az elmulasztott kezelés ellenértéke 100 %-nak megfizetésére. Abban az esetben, amennyiben Megrendelő a Bérlet felhasználási ideje alatt legalább kétszer a kezelést megelőző 24 órán belül mondja le a kezelést és vagy nem jelenik meg a kezelésen előzetes értesítés nélkül abban az esetben a SILKY BEAUTY a következő kezelésre történő időpont adását 50 % előleg megfizetéséhez kötheti.

Ajándékkártya vásárlása esetén az az ajándékkártyán feltüntetett felhasználási időben használható fel. A SILKY BEAUTY nem köteles az ajándékkártya készpénzre váltására.

A Megrendelő bármely megrendelt szolgáltatás ellenértékének megfizetését követően nem jogosult a szerződéstől elállni, felmondani, vagy azt bármely módon megszüntetni. A SILKY BEAUTY a Megrendelő által megrendelt szolgáltatás ellenértékének átvételét követően semmilyen jogcímen nem kötelezhető az ellenérték visszafizetésére.


6.    Hibás teljesítés, Panasz, reklamáció

A SILKY BEAUTY hibás teljesítésének minősül: SILKY BEAUTY érdekkörében, neki felróható okból a Szerződésben vállalt szolgáltatás szándékosan nem felel meg a Szolgáltatási szerződésben meghatározott követelményeknek annak teljesítése időpontjában.

Nem minősül a SILKY BEAUTY hibás teljesítésének, ha

a)    amennyiben a megrendelt és elvégzett kezeléseket követően a végleges szőrtelenítés/ránctalanítás nem valósul meg, mivel a Szolgáltatás nem eredménykötelem;

b)    amennyiben a SILKY BEAUTY jelzi a Szolgáltatás Igénybevevője felé, hogy csak részleges siker várható, vagy pedig nem lesz jó számára a kezelés, de ő ennek ismeretében is ragaszkodik kezelés elvégzéséhez,

c)    a hiba a Megrendelő által más SILKY BEAUTY-tól igénybe vett szolgáltatás szerződésszerű vagy nem szerződésszerű teljesítéséből ered, ha ennek következtében kerül sor a hibás teljesítésre;

d)    a hiba nem a SILKY BEAUTY teljesítésének megkezdése és annak befejezése között merült fel;

e)    Megrendelő a hibát nem jelen ÁSZF rendelkezéseinek megfelelően jelentette be.

A kármegelőzési és kárenyhítési kötelezettsége részeként az Megrendelő köteles a SILKY BEAUTY-t haladéktalanul értesíteni, ha észleli, hogy a SILKY BEAUTY szolgáltatása nem vagy hibásan működik. A SILKY BEAUTY nem felel azokért a károkért és költségekért, amelyek amiatt merülnek fel, hogy a Megrendelő a fenti kötelezettségét nem vagy késedelmesen teljesíti.

Ha a Megrendelő a Szolgáltatási szerződéssel vagy a szolgáltatási jogviszonnyal kapcsolatos Panasszal élne, abban az esetben csak és kizárólag írásban fordulhat a SILKY BEAUTY-hoz.

Az SILKY BEAUTY a Panaszt legkésőbb 30 napon belül megvizsgálja és további 30 napon belül orvosolja. Ha a Megrendelő a Panasz kezelésével nem ért egyet, a SILKY BEAUTY a Panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát a Megrendelő kérésére átadja. Ha a Panasz kivizsgálása vagy ha a hiba orvoslása határidőben nem lehetséges, a SILKY BEAUTY a Panaszt nyilvántartásba veszi és amint az lehetséges a Panaszt kivizsgálja és a hibát orvosolja. A SILKY BEAUTY a Panasz kivizsgálásával és a hiba orvoslásával késedelembe nem eshet, ugyanakkor a Panasz kivizsgálása alatt Megrendelő bármilyen jogcímen fennálló igénye esedékes nem lehet.

Amennyiben a Panasz a SILKY BEAUTY hibás teljesítésére, vagy a SILKY BEAUTY által Megrendelőnek okozott kárra vonatkozik, úgy Megrendelő köteles a kárigénye jogalapját és összegszerűségét okiratokkal vagy egyéb bizonyítékokkal a SILKY BEAUTY felé a Panasz előterjesztésével egyidejűleg igazolni. Amennyiben kárigény jogalapjára és összegszerűségére vonatkozó okiratokkal vagy egyéb bizonyítékokkal a Megrendelő a Panasz közlésekor nem rendelkezik, úgy köteles azt a Panasz közlésétől számított 3 napon belül a SILKY BEAUTY rendelkezésére bocsátani. Amennyiben Megrendelő ezen kötelezettségének nem tesz eleget úgy az ebből eredő minden késedelem és kár ideértve az egyes illetékeket, ügyvédi munkadíjat stb. a Megrendelőt terheli.

Ha a Megrendelő a SILKY BEAUTY által követelt díj összegszerűségét vitatja, a Megrendelőnek kell bizonyítania, hogy a Szolgáltatás nem, vagy nem olyan terjedelemben valósult meg, mint azt a kibocsátott számla tartalmazza. Sem a még esedékessé nem vált, sem a lejárt befizetési határidejű számlára benyújtott Díjreklamációnak a fizetésre nincs halasztó hatálya. A SILKY BEAUTY a számla esedékességétől számított 15 napon túl Díjreklamációt nem fogad el, a Megrendelő pedig tudomásul veszi, hogy a számla esedékességétől számított 15 napon túl a számlával kapcsolatos esetleges igényei elévültek.

Ha a Díjreklamáció helytálló, a SILKY BEAUTY a díjfizetési kötelezettség esetén a következő elszámolás alkalmával a díjkülönbözetet jóváírja, egyébként a Díjreklamáció elbírálásától számított harminc napon belül – a Megrendelő választása szerint – a díjkülönbözetet a Megrendelő részére egy összegben visszafizeti. A díjkülönbözet jóváírása vagy visszafizetése esetén a Megrendelőt kamat, késedelmi kamat nem illeti.

Ha a SILKY BEAUTY a Díjreklamációnak csak részben ad helyt, a SILKY BEAUTY a vitatott összegnek arra a részére, amellyel kapcsolatban a Díjreklamációt elutasította, új számlát küld Megrendelőnek. A Megrendelő az új számlában foglalt díjat az új számlában megjelölt határidőn belül köteles kiegyenlíteni. A fennmaradó összeg vonatkozásában a Díjreklamáció elfogadására vonatkozó fenti rendelkezések az irányadóak.

A SILKY BEAUTY nem foglalkozik érdemben azon Megrendelői bejelentésekkel/megkeresésekkel, melyek formájuknál vagy tartalmuknál (pl. témájuknál, hangvételüknél vagy érthetőségüknél) fogva alkalmatlanok az azokon alapuló bejelentések, megkeresések kivizsgálására és megválaszolására, továbbá amelyekből nem azonosítható a SILKY BEAUTY-val vagy az általa nyújtott szolgáltatással kapcsolatos probléma.

A Megrendelő köteles a Szolgáltatás igénybevétele során, különösen a Panasz előterjesztésekor, továbbá az egyéb bejelentései megtétele során tartózkodni a zaklató, a közízlést vagy az emberi méltóságot, vagy a SILKY BEAUTY, a SILKY BEAUTY munkavállalóinak vagy a SILKY BEAUTY szerződéses partnereinek, azok munkavállalóinak jogait, jogos érdekeit sértő magatartástól, valamint a joggal való visszaéléstől. A Megrendelő tudomásul veszi továbbá, hogy az Szolgáltatás igénybevétele során tekintettel kell lennie más megrendelők nyugalmára, a SILKY BEAUTY egyéb Megrendelőit nem zaklathatja, akadályozhatja vagy korlátozhatja Panasz jogának igénybevételével.

A Szolgáltatási szerződés késedelmes vagy hibás teljesítése esetében a SILKY BEAUTY a Megrendelő vagyonában okozott igazolt kárt az elmaradt haszon kivételével megtéríti.

A SILKY BEAUTY felelőssége a tényleges kárra vonatkozóan is csak felróhatósága esetében áll fenn, azaz a SILKY BEAUTY mentesül a kártérítési felelősség alól, ha bizonyítja, hogy a késedelem elkerülése, illetve a hibátlan teljesítés érdekében úgy járt el, ahogy az az adott helyzetben a SILKY BEAUTY-tól elvárható. Nem minősül kárnak az, hogy a Szolgáltatás nyújtását követően, a Megrendelőnél ill. a Szolgáltatás Igénybevevőjénél nem következik be végleges szőrtelenség a kezelt területen, ill. a megrendelt és kezelt területen a ránctalanítás nem válik eredményessé vagy véglegessé.

Nem téríti meg a SILKY BEAUTY a kárnak azt a részét, amely abból származott, hogy a Megrendelő/Szolgáltatás Igénybevevője vagy az általa igénybe vett közreműködő a kár elhárítása és csökkentése érdekében nem úgy járt el, ahogy az az adott helyzetben általában elvárható vagy a Megrendelő vagy az általa igénybe vett közreműködő célszerűtlen, szakszerűtlen utasításából fakad.

A SILKY BEAUTY felelőssége a telephelyének területére terjed ki.

A Megrendelő a vagyonában bekövetkezett kár megtérítésére vonatkozó igényét a SILKY BEAUTY-nak írásban nyújthatja be, a kártérítés elbírálásához, és a kár mértékének megállapításához szükséges valamennyi, hitelt érdemlő bizonyítékkal.

A SILKY BEAUTY a Megrendelő kártérítési igényét nyilvántartásba veszi, majd az érdemi elbíráláshoz szükséges, hiánymentesen benyújtott kérelem alapján lefolytatja a vizsgálatát.

Ha a SILKY BEAUTY kártérítésért való felelőssége fennáll, a SILKY BEAUTY a Megrendelő igazolt, vagyonban bekövetkezett kárát megtéríti, a hiánymentesen benyújtott kárigény SILKY BEAUTY által történő elbírálását követő 30 napon belül.

Ha a SILKY BEAUTY nem felelős az okozott kárért, nem állapítható meg károkozás, a Megrendelő nem bizonyította a kárát (a kár mértékét is ideértve), vagy a kártérítés az elmaradt haszon megtérítésére vonatkozik, a SILKY BEAUTY a kárigényt elutasítja.

7.    Az Szolgáltatási Szerződés módosításának és megszűnésének esetei és feltételei

A Szolgáltatási szerződés a Felek egyező akaratával bármikor módosítható. A Szolgáltatási szerződés módosítására a szerződéskötésre vonatkozó általános szabályokat kell alkalmazni.

Közös megegyezésen alapuló módosításnak minősül, ha a SILKY BEAUTY a Megrendelőt az ÁSZF és/vagy az Egyedi szolgáltatási szerződés közös megegyezéssel történő módosítására irányuló ajánlattal megkeresi a Megrendelő az ajánlatot elfogadja, vagy ajánlat kézhezvételétől számított 8 napon belül az ajánlatot kifejezett nyilatkozattal el nem utasítja. Elutasítás hiányában az ajánlat szerinti tartalommal Megrendelő által elfogadottnak minősül a szerződésmódosítás.

A SILKY BEAUTY a Szolgáltatási szerződést az Egyedi szolgáltatási szerződésre is kiterjedően az alábbi esetekben jogosult egyoldalúan módosítani:

a.)    az egyedi megállapodásokban, megrendelésekben vagy az ÁSZF-ben foglalt feltételek bekövetkezése esetén azzal, hogy – amennyiben jogszabály másként nem rendelkezik – a módosítás nem eredményezheti az Szolgáltatási szerződés feltételeinek lényeges módosítását;

b.)    jogszabályváltozás vagy hatósági döntés miatt;

c.)    a körülményekben bekövetkezett, az Szolgáltatási szerződés megkötésekor előre nem látható lényeges változás miatt;

d.)    ha a Szolgáltatási szerződés, illetve a Szolgáltatás igénybevételére vonatkozó feltételek kizárólag a Megrendelő számára előnyös módon változnak meg;

e.)    ha a SILKY BEAUTY helyébe a SILKY BEAUTY átalakulása, vagy a Szolgáltatás nyújtásának megszüntetése vagy szerződés következtében más SILKY BEAUTY lép.

f.)    olyan módosítások, amelyek nem érintik a megrendelés lényegi tartalmát, az egyedi megállapodásokat, és nem érintik az Árlistát sem;

g.)    a megrendelések feltételeit közvetlenül nem érintő egyéb rendelkezések módosítása esetén;

h.)    szolgáltatások, opciók, kiegészítő szolgáltatások jövőre nézve történő megszüntetése esetén;

i.)    a gazdasági, üzemeltetési, működési költségek megváltozásával, vagy műszaki-technológiai fejlesztésekkel összefüggő olyan változások esetén, amelyek miatt a Megrendelőknek nyújtott szolgáltatást a SILKY BEAUTY a korábbiakhoz képest csak megváltozott feltételekkel képes nyújtani, ideértve:

i.     az eszközök, technológiák fejlődéséből eredő változtatási igényeket, elősegítve az új technológiák fejlesztését és terjedését, és a technológia semleges szolgáltatást;

ii.    a SILKY BEAUTY számlázási rendszerét érintő változásával szükségképpen együtt járó változtatásokat;

iii.    a SILKY BEAUTY érdekkörén kívül eső változásokkal összefüggő, elkerülhetetlen módosítási igényeket;

iv.    a Megrendelők kiszolgálásában történő folyamati módosításokat, így különösen a Megrendelő azonosításának módjában és a számlázási ciklusban történő módosításokat;

j.)    egyéb, az egyedi megállapodásokban meghatározott feltétel bekövetkezése esetén.

Lényeges módosításnak minősül különösen az Szolgáltatás igénybevételének feltételeire (így különösen a Szolgáltatásra vonatkozó Árlistára, a Szolgáltatási Szerződés időtartamára és megszüntetésének jogkövetkezményeire, illetve a Szolgáltatás minőségére vonatkozó változtatás.

Amennyiben a SILKY BEAUTY működésével, gazdasági érdekével, műszaki vagy technikai lehetőségeivel kapcsolatosan felmerült okból szükséges a SILKY BEAUTY jogosult a szerződés egyoldalú módosítására.

A SILKY BEAUTY a Szolgáltatási szerződés egyoldalú módosítása esetén a módosításról a hatálybalépését megelőzően legalább 8 nappal a Megrendelőt értesíti, a Megrendelőt megillető felmondás feltételeiről és a felmondás jogkövetkezményeiről szóló tájékoztatással együtt. Az értesítés tartalmazza: utalás az ÁSZF módosított rendelkezésére, módosítások hatálybalépésének időpontja; közzétett ÁSZF elérhetőségét; ha a SILKY BEAUTY a Szolgáltatások díját módosítja, vagy a díjban foglalt szolgáltatás mennyiségét csökkenti, akkor a módosított díjat, mennyiséget és a változás összegét,

Nem köteles a SILKY BEAUTY az előző mondat szerinti értesítési határidőket alkalmazni, amikor az ÁSZF módosítása új szolgáltatás bevezetése miatt válik szükségessé, és a módosítás a már hatályos Szolgáltatási szerződést nem érinti, vagy ha a módosítással kizárólag valamely Szolgáltatás díja csökken; azt a feltételt, jogszabályváltozást vagy hatósági döntést, lényeges körülményt, amellyel a SILKY BEAUTY a módosítást indokolja; a Megrendelőt az ÁSZF egyoldalú módosítása esetén megillető jogokat.

Amennyiben az egyoldalú módosítás a Megrendelő számára bármilyen hátrányos rendelkezést tartalmaz – így különösen, ha a szolgáltatás díja emelkedik, módosul a szolgáltatás tartalma – a Megrendelő az értesítéstől számított 8 napon belül, azonnali hatállyal, további jogkövetkezmények nélkül jogosult felmondani a határozott időtartamú Szolgáltatási szerződést.

A SILKY BEAUTY jogosult a díjakat a Szolgáltatási szerződések tekintetében egyoldalúan módosítani az alábbi feltételek fennállása bármelyikének fennállása esetén is a fentiektől függetlenül amennyiben harmadik személlyel fennálló szerződéses kapcsolatból eredő, a Szolgáltatási szerződés megkötésekor előre nem látható költségnövekedés esetén, ha a díj közvetlenül beépül a szolgáltatás díjába; a fogyasztói árszínvonal legalább 0,1 %-os változása esetén a SILKY BEAUTY jogosult a Megrendelői szolgáltatás díjának naptári évenként legfeljebb egyszeri módosítására, amely módosítás következtében a díjváltozás mértéke nem haladhatja meg a megelőző naptári évre a Központi Statisztikai Hivatal által megadott tényleges fogyasztói árindex mértékét; a SILKY BEAUTY Árlista megváltozik. A SILKY BEAUTY a Megrendelőt a módosításról a hatálybalépését megelőzően legalább 8 nappal értesíti.

A tartós Szolgáltatási szerződés a SILKY BEAUTY általi rendes felmondásának felmondási ideje nem lehet kevesebb, mint 8 nap. A Szolgáltatási szerződés a felmondási idő leteltével megszűnik. A SILKY BEAUTY a Szolgáltatási szerződés felmondását írásban vagy, ha a Szolgáltatási szerződésben a Megrendelő hozzájárult, olyan elektronikus dokumentumban vagy elektronikus levélben küldi meg, amelynek kézbesítése hitelt érdemlően igazolható.

Az Szolgáltatási szerződés felmondása nem mentesíti a Megrendelőt a Szolgáltatási Szerződésből eredő követeléseinek kielégítése alól.

A SILKY BEAUTY a Szolgáltatási szerződés megszegése esetén a Szolgáltatási szerződést azonnali hatállyal felmondhatja, ha a Megrendelő akadályozza vagy veszélyezteti a SILKY BEAUTY berendezéseinek rendeltetésszerű működését, és a Megrendelő ezt a szerződésszegést a jogkövetkezményekre figyelmeztető értesítést követően haladéktalanul nem szünteti meg; a Megrendelő díj fizetési kötelezettségével 8 napot meghaladó késedelembe esik; a Megrendelő a Szolgáltatást törvénybe ütköző módon vagy célokra használja; a rendelkezésre álló adatok, információk alapján valószínűsíthető, hogy a Megrendelő az Szolgáltatási szerződés megkötése vagy a Szolgáltatás igénybevétele céljából a SILKY BEAUTY-t lényeges körülmény – így különösen, de nem kizárólagosan a személyes adatok – vonatkozásában megtévesztette.

A Megrendelő a szolgáltatás teljesítésének megkezdése előtt a Szolgáltatási szerződést rendes felmondással megszüntetheti. A Szolgáltatási szerződés megszűnésének napja a felmondó nyilatkozat SILKY BEAUTY-hoz történő megérkezésének napja. Megrendelő felmondása esetén a nyilatkozatnak tartalmaznia kell azonosításához használt azonosítók; megszüntetni kívánt Szolgáltatás(ok) megnevezése; a Szolgáltatási Szerződés megszüntetésére vonatkozó szándék egyértelmű jelzése; a Megrendelő aláírása.

A Megrendelő a szolgáltatás megkezdését követően akkor mondhatja fel a szerződést, ha az még nem teljesült, egyébként a szolgáltatás természetével nem ütközik.

8.    Egyéb rendelkezések

A Megrendelő a Szolgáltatási szerződés megkötésénél, és a Szolgáltatási szerződés tartama alatt is együttműködik a SILKY BEAUTY-val, késedelem nélkül tájékoztatja a SILKY BEAUTY-t az Szolgáltatási szerződést érintő minden lényeges tényről, változásról, körülményről.

A Megrendelő és SILKY BEAUTY a A tömeges megbetegedést okozó humánjárvány (mint például COVID-19 járvány) bekövetkezte és az ennek megelőzése, illetve következményeinek elhárítása érdekében tett bármely kormányzati, helyi önkormányzati vagy egyéb közhatalmi intézkedés vis maiornak tekintenek úgy mint az alábbiakat is: kormányintézkedés, sztrájk, más ipari működészavar, közellenség tevékenykedése, terrorcselekmény, forradalmi cselekmények, zavargások, blokád, járvány, földcsuszamlás, tűz, vihar, árvíz, földrengés, robbanás, vízkár, villámlás, leküzdhetetlen fagy, rendkívüli időjárás, elektrolitikus vagy kémiai folyamat, szokatlan közlekedési késedelmek, vagy hasonló, a felek ellenőrzésén kívül eső események.

A felek kötelesek egymásnak megadni minden olyan adatot és információt, amelynek közlése a Szolgáltatás szerződésszerű teljesítéséhez szükséges.

A Megrendelő - a kármegelőzési, illetve kárenyhítési kötelezettsége teljesítéseként - vállalja, hogy a SILKY BEAUTY-t haladéktalanul értesíti, ha észleli, hogy a SILKY BEAUTY Szolgáltatása nem vagy nem kielégítően került teljesítésre. Az értesítés elmulasztása vagy késedelmes teljesítése esetén a SILKY BEAUTY nem felel az esetlegesen felmerülő károkért és/vagy Megrendelőt érintő költségekért.

A Megrendelő tudomásul veszi, hogy a Szolgáltatás igénybevétele során tekintettel kell lennie más megrendelő nyugalmára, a SILKY BEAUTY egyik tagját sem zaklathatja, akadályozhatja vagy korlátozhatja a Szolgáltatás teljesítésében.

A Megrendelő által kapott és közölt információkkal kapcsolatos adatvédelemmel összefüggő minden felelősség a Megrendelőt terheli. A Megrendelő a mindenkori hatályos magyar adatvédelmi jogszabályoknak minden körülmények között eleget tesz. Ezen felül kötelezettséget vállal arra, hogy ha a körülményeiben olyan változás következik be, amely következtében az általa teljesítendő adatvédelmi előírásokat részben vagy egészben nem képes teljesíteni, erről a SILKY BEAUTY-t azonnali hatállyal írásban értesíti. Ezen értesítés elmaradásából származó károkért, vétkességre tekintet nélkül, a Megrendelő felel. Amennyiben a Megrendelő az adatvédelmi előírásoknak nem felel meg, úgy az a SILKY BEAUTY oldaláról a Szolgáltatási Szerződés SILKY BEAUTY általi rendkívüli felmondását eredményezheti.

Amennyiben a SILKY BEAUTY tértivevény-szolgáltatással, vagy ajánlott szolgáltatással postai küldeményben értesítést küld a Megrendelő részére, a SILKY BEAUTY abban az időpontban eleget tesz az értesítési kötelezettségének, amikor a Megrendelő vagy az általa a küldemény átvételére meghatalmazott személy vagy egyéb helyettes átvevő a küldemény átvételét megtagadja. Amennyiben a SILKY BEAUTY tértivevény szolgáltatással vagy ajánlott szolgáltatással postai küldeményben értesítést küld a Megrendelő részére, a küldemény második sikertelen kézbesítésének („nem kereste” jelzés érkezik vissza a SILKY BEAUTY-hoz) megtörténtével a SILKY BEAUTY eleget tesz az értesítési kötelezettségének.

 

Hatályos: 2022.09.05

Á.SZ.F. letöltése